رایگان سهامدار شوید و سود مادام العمر دریافت کنید
 
کامپیوتر برنامه نویسی و آموزش
 

البته آدرس این ایمیل در همین قسمت در ابتدای صفحه نوشته شده است. فقط دقت کنید که شما برای افزایش دادن سهمتان نمی توانید از یک کامپیوتر بیشتر از یکبار ثبت نام کنید چون سایت myfreeshares اکانت شما را بخاطر تخلف پاک می کند به این صورت که این سایت هنگام ثبت نام مشخصات کامپیوترتان را مانند ip ، head browser ، نام و شماره سریال کامپیوترتان را ثبت می کند و شما هیچ راه فراری ندارید . پس پیشنهاد می کنم فکر ثبت نام کردن های کذایی از طریق کافی نت ها را از سرتان بیرون کنید چون ممکن است کسی قبل از شما از طریق آن کامپیوترها ثبت نام کرده باشد و مشخصات آن کامپیوتر توسط  myfreeshares ثبت شده باشد و شما با اینکار اکانت خود را از دست بدهید.

 

 

 پس وقت را از دست ندهید و با یک ثبت نام کوچولو هر روز شاهد اضافه شدن پول به اکانت خود بشوید و هر موقع به 10 دلار رسید آن را درخواست کنید تا سایت myfreeshares در کمتر از یک هفته آن را به حساب اینترنتی شما ( ایگلد ولیبرتی و پی پال و... ) واریز کند .

با عضویت در این سایت شما صاحب یک سهم در این سایت می شوید و به ازای هر سهم در این سایت روزانه پولی به شما تعلق خواهد گرفت (درآمد روزانه سایت به تعداد سهم ها تقسیم می شود و به هر سهم مقداری پول می رسد ) همچنین با کلیک بر سایت هایی که به شما معرفی می شود می توانید سهم خودتان را افزایش دهید و به ازای معرفی هر فرد یک سهم به شما تعلق می گیرید .

 در سایت myfreeshare گزینه Request payout قرار گرفته كه وقتی درآمد شما به 10 دلار رسید با تغییر نوع صورت حساب به ایگولد و كلیك روی Request payout چند روزه تا حداكثر یك هفته ای درآمد شما به حساب شما در PayPal و یا Alertpay ویا LibertyReserve ویا Future Option ریخته می شود. خود من در بانک PayPal آلمان حساب باز کردم بعد خیلی راحت میتونید حسابتون را در خود ایران توسط خریداران دلار این بانکها نقد کنید. پایین همین قسمت هم یك جدول وجود دارد كه سود كسب شده توسط شما را تا چند روز قبل نشان می دهد. در تاریخ درخواست ، سود روزانه من بین 8 تا 9 سنت بود اما امروز كه 10 روزی از تاریخ درخواست گذشته تعداد سهام خودم را  افزایش دادم و در حال حاضر بیشتر از 10 سنت سود روزانه می گیرم.

هر چی تعداد سهام بیشتر باشد ، سود روزانه بیشتر می شود ، در نتیجه مدت زمان انتظار برای رسیدن به حداقل كمتر می شود ، به همین خاطر تا می توانید باید به سهام خودتان اضافه كنید. سود یك سهم تقریبا 0.0003 دلاره كه اگر به همین سهم بخواهید اكتفا كنید در مدت 100 سال به حداقل پرداخت می رسید . چند راه برای افزایش سهام وجود دارد. اولین راه به دست آوردن زیرمجموعه است ، به ازای هر فردی كه از طریق شما ثبت نام كند یك سهم به عنوان جایزه می گیرید ، بدی این سایت هم اینجاست كه فقط همین یك سهم را می دهد و دیگر از فعالیت زیرمجموعه ها درصدی پرداخت نمی كند. اما راه بهتر برای افزایش تعداد سهام ، فعالیت توی قسمت Activity center هست.

این قسمت شامل 3 بخش مختلف است :

SHARES PER CLICK:
Get ۰.۰۱ shares per every link you visit.

 

این بخش شامل تعدادی لینك هست كه هر 24 ساعت می توانید روی این لینك ها كلیك كنید و به ازای هر لینك ۰.۰۱ یک صدم سهم دریافت كنید البته اوایل ارزش هر لینك ۰.۰۵ پنج صدم سهم بود كه خیلی عالی بود اما به هر حال این قسمت بین ۱۰ تا ۴۰ لینك دارد كه شما می توانید هم زمان تعداد زیادی لینك را باز كنید و در زمان صرفه جویی كنید ، همین طور می توانید صفحه ها را بدون اینكه كامل لود بشوند ببندید ، فقط باید آدرس صفحه از myfreeshares به آدرس سایتی كه تبلیغ شده ، تغییر پیدا كند و نیازی به لود شدن كامل صفحه برای گرفتن ۰.۰۱ سهم نیست. نكته دیگر اینكه شما می توانید در تنظیمات ویندوز ، نمایش تصویر و عكس را غیرفعال كنید تا سرعت شما بیشتر بشود.

 

SHARES PER FREE SIGN UP:
Get ۱ shares + $0.05 per FREE SIGN UP!!!
Just send: - proof of signing up (welcome e-mail you received from the service you joined)
PLEASE DO NOT SEND US ATTACHMENTS AS WE WILL NOT OPEN THEM!!- Your Myfreeshares username to activity@myfreeshares.com.

 

این بخش هم یكی از بخشهای مورد علاقه من است ، برای اینكه بابت هر ثبت نام ۱ سهم و 5 سنت پرداخت می شود. تا موقع درخواست من 83 ثبت نام انجام دادم كه 166 سهم و 415 سنت ، بیشتر از 4 دلار بابت این ثبت نامها گرفتم ، بعد از درخواست هم تا امروز چند ثبت نام دیگرانجام دادم. هر روز یک نگاهی هم به این قسمت بندازید ، برای اینكه چند روز به چند روز سایتهای جدیدی برای ثبت نام توی این قسمت قرار داده می شوند كه می توانید هم سهم و هم پول خوبی به دست بیاورید.

 

اما در مورد ثبت نامهای این قسمت باید بگویم  معركه است ، البته من ثبت نام های تكراری توی این سایت انجام ندادم ، یعنی از طریق Myfreeshares دوبار توی یك سایت ثبت نام نكردم اما توی سایتهایی كه قبلا از طریق سایت های دیگرثبت نام كرده بودم مجددا از طریق Myfreeshares هم ثبت نام كردم و بدون هیچ مشكلی سهم و پول ثبت نام را گرفتم ، برای همین می گویم معركه است. توی این سایت هیچ

اجباری برای ثبت نام توی سایتهای دیگر با ایمیلی كه اینجا ثبت نام كردید نیست ، برای همین با هر ایمیل دیگری می توانید ثبت نام كنید ، حتی اگر ثبت نام تكراری باشد.

 

اما اگر توی سایتی كه قبلا عضو بودید خواستید ثبت نام كنید اول به شاخه Cookies ویندوز برید و فایل مربوط به آن سایت را حذف كنید ، بعد ثبت نام كنید و مجددا فایل ایجاد شده توی Cookies را پاك كنید ، در صورتی كه توی آن سایت فعالیت دارید ، به هیچ وجه توی همین Connect كه ثبت نام تكراری كردید ، ایمیلی چك نكنید. این هم كلكی كه من می زنم و تا حالا مشكلی نه برای گرفتن سهم و نه برای سایتهایی كه فعالیت دارم ، پیش نیامده است. حتی جالب تر اینكه توی بعضی سایتها چند بار ثبت نام كردم ، برای اینكه توی سایتهایی مثل Clixies و cash4action هم همین كار را می كنم ، این دو سایت هم اجباری روی آدرس ایمیل ندارند.این سایتها هم از مطمئن ترین سایتها هستند .

 

وقتی توی سایت مورد نظر از طریق myfreeshares ثبت نام كردید ، آخرین ایمیلی كه دریافت می كنید و حاوی نام كاربری و پسورد شماست و به ایمیل خوش آمدگویی معروف است را باید برایmyfreeshares به آدرس activity@myfreeshares.com بفرستید. من معمولا Subject رو New Signup می نویسم

و اگر چند ثبت نام توی یك روز انجام بدهم با شماره 1 و 2 و 3 و... مشخص می كنم. اما همان

طور كه خودش گفته است نباید فایل را به ایمیل ATTACH كنید. یک ایمیل جدید باز كنید ، اگر از Outlook استفاده كنید كه خیلی بهتر است.

 

درس و موضوع را بنویسید ، بعد متن ایمیل خوش آمدگویی را كپی كنید و توی این ایمیل جدید Paste كنید ، خطی كه شامل پسورد شما می شود را كامل حذف كنید و در آخر ایمیل هم نام كاربری خودتان توی myfreeshares را بنویسید ، مثلا :

My Myfreeshares username: -------

SHARES PER PURCHASE:
Earn 10 - 1000 shares per purchase.

 

این بخش مربوط به افرادی می شود كه مبلغی پول توی حساب ایگولد یا لیبرتی یا پی پال  دارند و مایل به سرمایه گذاری هستند... ثبت نامهای این قسمت مربوط به سایت هایی می شود كه برای ثبت نام و یا برای ارتقاء عضویت باید مبلغی پرداخت كرد ، بابت هر ثبت نام این قسمت بین 10 تا 1000 سهم در نظر گرفته شده است.

 

نكته آخر اینكه اگر می خواهید وقت خودتان را هدر ندهید ، حتما توی سایت myfreeshares ثبت نام كنید ، اگه تعداد سهام شما زیاد باشد دیگر نیازی به فعالیت ندارید و هر روز سود سهام خودتان را دریافت  می كنید ، اما در اوایل كار باید كمی وقت برای افزایش سهام خودتان بگذارید ، اگر وضع مالی ایگولدتان خوب است ، یک ثبت نام 1000 سهمی می توانید انجام بدهید و بدون هیچ فعالیتی روزانه حدود 30 سنت

كمیسیون بگیرید.           

نكته جدید : سعی كنید صبح ها بر روی لینك های قسمت SHARES PER CLICK كلیك كنید و نگاهی هم به ثبت نامهای قسمتSHARES PER FREE SIGN UP كنید و در صورتی كه به آخر لیست این قسمت سایت هایی اضافه شده بود توی آن سایت ها ثبت نام كنید. حتما بعد از ظهر یا شب مجددا به قسمت SHARES PER FREE SIGN UP یک سری بزنید و در صورتی كه سایتی برای ثبت نام اضافه شده بود ، علاوه بر ثبت نام توی آن سایت ، مجددا می توانید روی لینك های قسمت SHARES PER CLICK هم كلیك كنید یعنی به جای هر24 ساعت ، می توانید در یك روز دوبار از این قسمت به سهام خودتان اضافه كنید ، برای اطمینان بیشتر كه 0.01 سهم بابت هر كلیك اضافه می شود یا نه ، می توانید بعد از یكی دو كلیك به قسمت وضعیت حساب خودتان بروید و در صورتی كه مبلغ كلیك ها به حسابتان اضافه شده باشد ، روی بقیه لینك ها كلیك كنید ، در غیر این صورت كلیك نكنید. در ضمن وقتی توی یك روز دوبار (صبح و شب) روی لینك ها كلیك كردید و هر دو بار هم به سهام شما اضافه شد ، صبح روز بعد نیازی نیست كه به این قسمت سر بزنید برای اینكه سهمی به شما داده نمی شود ، باید بعد از ظهر روی لینك ها كلیك كنید تا زمان 24 ساعته رعایت بشود، دوباره روز بعد فرقی نمی كند صبح كلیك كنید یا بعد از ظهر ، همین طور كارهای گفته شده را می توانید برای روزهای بعد تكرار كنید.این روش را كه گفتم به این خاطر هست كه من معمولا 7 تا 8 صبح و یكی دو ساعت بعد از ظهر یا حداكثر تا 7 و 8 شب با اینترنت كار می كنم و شب ها نت نمی آیم. شما زمان 24 ساعته را با ساعت هایی كه خودتان با اینترنت كار می كنید تنظیم كنید.

ثبت نام

 

 

 

 

Get paid daily
just for being our member !

We share our earnings with ALL our FREE members EVERY DAY !

Money earned by MyFreeShares in the last 24 hours : $5.00
Total number of shares : 1000
Commission per share : $0.005
   
Number of shares YOU have : 200.0
Your commission in the last 24 hours :: $1.0
   
Please login to your account to see your current balance :
 
REMEMBER : You will earn more money every day, if you
have more shares.
Promote your referral page and get 1 share per every new
free member you bring to us + 1 Share per Dollar they spend on advertising, or you can earn shares with clicking links and for joining Free and paid offers or purchase advertising.

PLEASE NOTE - commission per share value is different every day !

How it works ?

After you join MyFreeShares ( for free ), you will get 1 share. You will be able to earn more shares by referring other people to our service ( 1 share per referral + 1 Share per Dollar they spend on advertising on our page ), or you can earn shares with clicking links and for joining Free and paid offers or with purchase advertising on our site.

We earn money by selling banner impressions, website ads and e-mail ads. All earnings are divided by total number of shares members have. That is how we get COMMISSION PER SHARE value.
e.g. if we earn $5 in 24 hours, and there are 1000 shares ( in total ), commission per share will be $5 / 1000 = $0.005.
So, if you have 200 shares, your commission ( that day ) will be
$0.005 x 200 = $1.0.

Minimum payout is $10. Payout options are Paypal, Alertpay and Libertyreserve. Money you earn will be sent to you on your request, maximum 10 days after requested.

We do not tolerate SPAM. All members that use SPAM to promote MyFreeShares referral page will be REMOVED.

We do not tolerate MULTIPLE ACCOUNTS. All members that have more than one MyFreeShares account will be REMOVED.

.

 

 

نرم افزار جمع آوری ایمیل:

نرم افزار GSA EMail Spider 5.30

توجه

 پس از نصب اين مراحل رو طی کنید:

 1)Run .exe file  اول پس از نصب برنامه را اجرا نموده و هیچ کار دیگری انجام نمی دهید.

2)Don't Open the program yet همزمان با این برنامه هیچ برنامه دیگری را باز نکنید.

3) There is some protection in the program and it will shut off after you start it. So to fix that, add this to your Windows\System32\drivers\etc\hosts file and save it before running the program:

در این مرحله شما به آدرس بالا در شاخه ویندوز خود که معمولا در دریاو C میباشد بروید و در شاخه etc فایل hosts را باز کنید و کدهای زیر را در انتهای فایل کپی کنید و فایل را ببندید.

Code:
127.0.0.1
www.findsoftware.eu
127.0.0.1 findsoftware.eu
127.0.0.1
www.rostock-schwarz.de
127.0.0.1 rostock-schwarz.de
127.0.0.1
www.gsa-online.de
127.0.0.1 gsa-online.de

4) Insert the serial!  سپس به نرم افزار برگشته و دکمه Register  را فشار دهید و نام و سریال پایین را وارد کنید تا نرم افزار اکتیو و آماده بهره برداری شود.
شماره سريال نرم افزار هم :

name:MKDEV TEAM
serial:L1E1-1437-I93N-L1KL 

 

 نام فايل: GSA.EMail.Spider.5.30.INC.SERIAL-MKDEV.TEAM.rar
حجم: 4.8 Mb

 لینک دانلود

 

 

  بسم الله الرحمان الرحیم

100% رایگان سهامدار شوید و سود مادام العمر دریافت کنید

 یكی از بهترین سایت های درآمدزا در زمینه سهام را معرفی می كنم که می توانید در این سایت درآمدی مادام العمر و برای نسلهای بعدی خود داشته باشید. درآمد این سایت بر اساس بازار بورس بوده و شما با عضویت در سایت زیر دارای یك سهم شراكت به صورت رایگان می شوید و هر روز میتوانید به روشهای مختلف سهام خود را افزایش دهید و در هر سودی كه سایت به دست می آورد شریك شوید.

مینیموم پی اوت فقط ۱۰ دلار و پرداخت در عرض ۲۴ساعت می باشد.

برای ثبت نام بر روی بنر زیر کلیک کنید:

 

راههای کسب درآمد:

با کلیك بر روی لینكهای موجود در سایت ۰۱. سهم(یک صدم) وبا عضویت در سایتهای معرفی شده این سایت ۱ سهم بعلاوه ۰۵. سهم و همچنین با معرفی دیگران به میزان یك واحد سهم خود را افزایش دهید  . لازم بذكر است شما می‌توانید بطور نامحدود سهام خود را افزایش دهید .فراموش نکنید که درآمد شما در این سایت عمری است.

 شما بعد از  ثبت نام در این سایت در واقع یك سهام دار محسوب می شوید و روزانه به سهام شما سود تعلق می گیرد . البته شما برای عضویت دراین سایت هیچ پولی نمی دهید پس هیچ ضرری هم نمی كنید. چیزی كه درباره این شركت خیلی جالب هست این است كه شما این پول را همیشه دریافت می كنید. اگر شما در این سایت خوب فعالیت كنید می توانید به پول خوبی برسید. روش کسب درآمد در این سایت بر اساس سهم اعضا می باشد یعنی هر کس به تعداد سهام خود در این سایت کسب درآمد می کند . پس هر چه سهام شما بیشتر درآمدتان بیشتر است.

اگر تا الان موضوع را درست متوجه نشدید بگذارید یک مثال برایتان بزنم فرض کنید من در یک سایت ۵سهام دارم . کل سهام های اعضا هم بطور مثال ۳۰۰۰ تا است حال اگر سایت myfreeshares از راه تبلیغات – جذب اسپانسر و ... در یک روز ۲۰۰  دلار سود کرده باشد آن 200 دلاررا تقسیم بر ۳۰۰۰ سایت كنید همان قدر پول برایتان واریز می کنند . 

 راههای افزایش سهم در سایت myfreeshares :

1- شما با ثبت نام در سایت ۱سهم به عنوان جایزه دریافت می کنید . 

2- اگر شما از طریق لینکی که خود سایت به شما میدهد دیگران را در این سایت عضو کنید سایت ۱ سهم به عنوان جایزه به شما می دهد . شما میتونید از طریق نرم افزارهای جمع آوری ایمیل از سایتها خیلی راحت به کلی ایمیل دست پیدا کنید و همین مطلب رو با لینک ثبت نام مخصوص خودتون مثل من در پایین همین مطالب به تمام آن ایمیلها ارسال کنید و یا در چت و یا وبلاگها تبلیغ کنید.

در انتهای همین مطلب یکی از سریعترین نرم افزارهای جمع آوری ایمیل و ... از سایتها را گذاشته ام به همراه سریال برنامه ونحوه اپدیت کارآمد مداوم بدون هیچ مشکل. فقط کافیست که یک آدرس وب مثلا آدرس سایت Blogfa بلاگفا را داده و با کمی تحمل صاحب بیش از 1000 ایمیل فعال شوید و متن تبلیغات خود را برایشان به صورت ایمیل گروهی از طریق سایت یاهو ارسال کنید.

 3- پس از رفتن به سایت و وارد شدن به قسمت خودتان با کلیک روی لینک share per click می توانید به سهام خود بیفزایید . به این صورت که  بعد از کلیک روی لینک مذکور لیستی از سایتهای اسپانسر شرکت myfreeshares می آید که شما با کلیک کردن بر روی لینکهای سایتهای اسپانسر بر سهام خود می افزایید .

 4- یک راه دیگر هم این است که پس از رفتن به سایت و وارد شدن به قسمت خودتان روی لینک share per free signup کلیک کنید و در یکی از سایتهای این بخش عضو شوید بعد از اینکه عضو شدید سایت مذکور برای شما یک ایمیل خوش آمد گویی یا همان confirm mail می فرستد که شما باید متن این ایمیل را بطور کامل کپی کرده و به همراه usernameخود به ایمیل صاحب سایت myfreeshares به آدرس activity@myfreeshares.com بفرستید تا پس از بررسی صحت عضویت تان یک سهم و 0.05 دلار به سهام و حسابتان افزوده شود .

 


خریدی آسان، سریع و مطمئن EBS فروشگاه اینترنتی ای بی اس 100%رایگان سهامدار شوید و سود مادام العمر دریافت کنید ماساژور USB همه کاره ماساژور همه نقاط بدن شمع جادویی اصل 10 عدد شمع فوتی چراغ مطالعه همراه قابل نصب روی لباس کتاب مجله عینک و ماشین هویه لحیم کاری سیار و همراه بدون نیاز به برق ساعت عشق جدید ساعت رومیزی LOVE ورزش ها و نرمش های افزایش قد

نظرات شما عزیزان:

فرید سروری
ساعت21:33---17 بهمن 1391
سلام عزیز من شدید نیاز به نرم افزار دریافت ایمیل پیدار کردم ولی موفق به فعال سازی اش نشدم میشه با من تماس بگیرید اس بزنید خودم زنگ بزنم ممنون میشم

GSA.EMail.Spider.5.30 توضیع دادید مراحل را رفتم ولی فعال نشد

تلفن من 09388529071
پاسخ: 1)Run .exe file اول نرم افزار را نصب میکنی. 2)Don't Open the program yet هیچ برنامه ای باز نباشه. 3) There is some protection in the program and it will shut off after you start it. So to fix that, add this to your Windows\System32\drivers\etc\hosts file and save it before running the program: سپس به آدرس بالا مروی و فایل hosts رو با نوت پد باز میکنی و کد زیر رو داخلش قرار میدی و ذخیره میکنی. Code: 127.0.0.1 www.findsoftware.eu 127.0.0.1 findsoftware.eu 127.0.0.1 www.rostock-schwarz.de 127.0.0.1 rostock-schwarz.de 127.0.0.1 www.gsa-online.de 127.0.0.1 gsa-online.de 4) Insert the serial! سپس نرم افزار رو اجرا میکنی و گزینه register را کلیک میکنی و نام و سریال زیر را وارد میکنی و سپس نرم افزار رو دوباره باز میکنی و نر افزار اکتیو شده است. وسلام. شماره سريال نرم افزار هم : name:MKDEV TEAM serial:L1E1-1437-I93N-L1KL


امیر
ساعت14:56---17 بهمن 1391
مرسی عالی بود.....هورااااااااااااااااااااا

طراحی سایت
ساعت18:52---6 بهمن 1391
سایت خوبی داری

mehdi
ساعت4:53---30 مهر 1391
dada babate narm afzar vaghean damet gar koli dombale in bodam khoda behet harchi mikhay bde
پاسخ:لطف دارید. امیدوارم مفید واقع بشه.


ali njr
ساعت12:14---25 شهريور 1391
سلام



سلام از bahalkade نظر ميدم



ازتون دعوت ميکنم به وبلاگ من يه سري بزنين و نظرتون رو درباره وبلاگ و اين که چه مطالبي در وبم قرار بدم به من بگين

اگه بخواين با هزينه ي فوق العده كم براتون بنر هم طراحي ميكنم

در ضمن اگر هم به تبادل لينک با من تمايل داريد ميتونيم تبادل لينک داشته باشيم

اگر هم عضو وبم بشي يا كد بنرم رو توي وبت بزاري كه خيلي ممنون ميشم

منتظر حضور و نظرات ياري کنندتون هستم

راستي وب خيلي جالبي داري

::ممنون::


sami
ساعت17:57---9 شهريور 1391
salam.web qashangi dari.khoshhal misham tabadol link konim


NARAKA

www.naraka.loxblog.com


sami
ساعت17:57---9 شهريور 1391
salam.web qashangi dari.khoshhal misham tabadol link konim


NARAKA

www.naraka.loxblog.com


آرتمیس
ساعت1:28---16 مرداد 1391
خبر مهمممممممممم!!!!!
لطفا بیا بخون و اطلاع رسانی کن!!!
فعلا


آرتمیس
ساعت14:24---10 مرداد 1391


سلام.آپم.
این یه پست ویژه هست برای معروفیت وبلاگت.پس از دستش نده و تا آخر بخونش تا دلیل معروفیت وبلاگتو بدونی.
فقط با یه نظر اسم وبلاگت تو یه پست جداگانه از وبلاگم درج می شه.پس زود بیا.فرصتو از دست نده.


سارا
ساعت21:45---3 مرداد 1391
ممنون از راهنماییت سایت فوق العاده ای بود من ثبت نام کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

..............بسم الله الرحمان الرحیم.............. آموزش کامپیوتر و طراحی نرم افزار و سيستم عامل و زبانهای برنامه نویسی و نشر کتاب و مقاله سایت آموزش و کتاب و مقاله و نوشته های علمی و سودمند در تمام زمینه های دانش کامپیوتر و دانش بشر , آموزش زبانهای اسمبلی و پاسکال و سی و دلفی در سطح مقدماتی و پیشرفته جهت طراحی برنامه های سودمند در محیط 16بیت داس و 32بیت تحت ویندوز. آموزش برنامه نویسی به صورت خصوصی نیز پذیرفته میشود.
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی کامپیوتر و برنامه نویسی و آموزش Esfahan Best Soft و آدرس ebsoft.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان